ניפגש בחזית: חומרים חדשים במטבח

כולנו מכירים את הפורמייקה והפורניר בחזיתות המטבחים, אך חברות המטבחים לא "קופאות על השמרים" וממשיכות לייצר ולחדש מטבחים מחומרים שונים ומפתיעים, ובעיקר מביאות איתן אג'נדה רעננה ומעניינת. מטבחים עם יופי, דיוק ואסתטיקה

פיתוח של טכנולוגיות חדשות הביאו את חברות המטבחים להמשיך ולייצר חידושים מעניינים בתחום המטבח.

כולנו מכירים את הפורמייקה, הפורניר, וצבע הבתנור בחזיתות המטבח. אך חברות המטבחים לא "קופאות על השמרים" וממשיכות לייצר ולחדש מטבחים מחומרים שונים, מפתיעים, פרקטיים ועמידים ובעיקר מביאות איתן אג'נדה רעננה ומעניינת. מטבחים עם יופי דיוק ואסתטיקה.
 מטבח יוקרתי במראה מחוספס
 במראה מחוספס . מטבח הביטאט – VIPP   צילום Nick Glimenakis

שחור זה הלבן חדש


מדובר במטבחים מברזל בגימור גוון שחור, בעיצוב ומראה תעשייתי מחוספס, המתכתב עם טרנד ה- Industrial שנראה בתחום העיצוב והאדריכלות השנה. ייחודיות המטבחים היא בעובדה שמדובר במודולים / תבניות קבועות של איי מטבח לבישול, אחסון ואירוח; יחידות קיר נמוכות עם משטח וכיור; ויחידות קיר גבוהות לאחסון. כיוון שמדובר במודולים קבועים ונפרדים, ניתן לשלבם עם מטבח קיים וכך לרענן את מראהו.
הסגנון התעשייתי משתלב נפלא גם עם מטבחים בעיצוב מודרני נקי וגם עם סגנונות נוספים. המטבחים שנולדו מתוך צורך לתת מענה לשוק מטבחים המקצועי (מסעדות, שפים, חברות קייטרינג) מוצעים גם למגורים פרטיים, וניחנים בפונקציונליות מדויקת לצרכי המבשל / המארח ואיכותם גבוהה.
מטבח תעשיתי
הסגנון התעשיתי . מטבח הביטאט – VIPP   צילום Nick Glimenakis

מהפיכה בתחום העיצוב


מטבחי DADA מבית העיצוב Molteni&C מציעים גימור חדש עבור ארונות המטבח – Fenix®.
החומר החדשני ופורץ הדרך הזה הינו תוצאה של מחקר ופיתוח ארוכים (4 שנים!), מדובר בחומר מבוסס ננו-טכנולוגיה. אשר נושא עמו בשורה שחוללה מהפכה בתחום העיצוב, מאחר והוא עונה בו זמנית על שני צרכים מרכזיים בעולם העיצוב – נראות ופונקציונליות.
תהליך הייצור של החומר, כולל סדרת תהליכים חדשניים, ביניהם ציפוי רב שכבתי של ננו חלקיקים מהדור החדש, המיוצרים בתהליך של Electron Beam Curing. והתוצאה היא חומר חזק במיוחד.
החדשנות של החומר באה לידי ביטוי במאפיינים שלו, ביניהם עמידות בפני שריטות ומכות, עמידות בפני חומרים ממיסים שונים וחומרי ניקוי, עמידות גבוהה בפני מים ועובש. הוא קל מאד לניקוי והגייני לשימוש בסביבת מזון, ולכן מתאים מאד לשימוש במטבחים. הוא עמיד בפני חום – למעשה, טמפרטורות גבוהות מחדשות את המבנה הפולימרי של החומר, וכך למעשה החומר מחקה את המראה הראשוני שלו ומתקן שריטות קלות.
נוסף על כך, מאחר והחומר מיוצר משרפים העוברים תהליך טכנולוגי חדשני, הוא רך למגע ואינו מתיר טביעות אצבע.
גימור ה- Fenix® מוצע ב- 11 גוונים שונים, ביניהם גוונים שחורים, לבנים, חומים ואפורים שונים.
 מגירות ללא ידיות במטבח
חומר חזק ועמיד – מטבחי   Fenix DADA  – באדיבות מטבחי DADA
 חזית מטבח בגימור נירוסטה מושחר
חזית מטבח בגימור נירוסטה מושחר  מטבחי DADA  –  באדיבות מטבחי DADA

 צבעים מטאלים במטבח


לאחרונה חברות מטבחים החלו להכניס את הצבעים המטאלים למטבח. הצבעים המטאליים המהווים ביטוי לשימוש בטכנולוגיות חדשות לטובת פיתוח מואץ ומתמיד של השפה החזותית.
דגם מטבח "מטאלי" כולל חזיתות חדשות בגוונים מטאליים המעניקים למטבח מראה אלגנטי.
חזית הדגם עשויה MDF   מחופה ביריעות אלומיניום צבועות אשר עליהם שכבת לכה נוספת להגנה המיועדת לצרכים המשתנים של המטבח המודרני. הסדרה החדשה כוללת 3 גוונים חלקים – כסוף, כסוף מושחר ומוזהב, גוון אחד משופשף – כסוף, ושני גוונים בטקסטורות בד מטאלית – נחושת וכסוף.
מרשים ביותר וממש משלנו "כחול לבן".
 מטבח מודרני תעשיתי
 מטבח אלגנטי ומרשים
 צבעים מטאלים – מראה אלגנטי ומרשים. מטבחי רגבה – באדיבות מטבחי רגבה 

סינטטי במראה טבעי


במציאות החיים האינטנסיבית והתובענית, רבים רואים ערך מוסף בשילוב אלמנטים שתחזוקתם מינימלית עד כמה שניתן, לצד מראה מעוצב וייחודי. המותג האיטלקי LAMINAM ביבוא חברת איילמינם, מציג משטחי גרניט פורצלן, שבזכות הטכנולוגיה המתקדמת שלהם מדמים מגוון רב של חומרים (עץ, בטון, אבן ועוד), מה שהופך אותם לרלוונטיים לכל חלל ולכל סגנון עיצוב מתבקש.  ניתן לייצר מטבח ומשטח מאותו חומר פרקטי וחזק במיוחד במינימום חיבורים ומבעד לחזיתות ניתן להטמיע בנגרות גם אביזרי חשמל אינטגרליים ולהותיר את נראות המטבח אחידה והרמונית.
 מטבח במראה בטון
  זה רק נראה בטון משטח ומטבח גרניט פורצלן חברת LAMINAM  צילום יחצ
נפגש בחזית 553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יופי של כתבה בניין ודיור!

שעמום תעשייתי
יומרנות תעשייתית

"החידוש"
תעשייתי מדי! מנוכר.

המלצות נוספות
בודק...