מעצבת פנים בפתח תקווה

עיצוב פנים בפתח תקווה

פתח תקווה הפכה במאה ה-21 לעיר שוקקת חיים אשר מפתחת בקצב מהיר. פרויקטים של התחדשות עירונית משכו לעיר אוכלוסייה צעירה. צעירים רבים בוחרים לגור בה לנוכח רמת המחירים המופרזת בתל אביב, עוד ועוד מקומות בילוי צצים ברחבי פתח תקווה ובנוסף אפשר למצוא באם המושבות גם מרכזי מסחר ותעסוקה אטרקטיביים. כל אלה הופכים את השירותים של מעצבת פנים בפתח תקווה למבוקשים במיוחד. על מנת להפיק מקסימום תועלת מהשירות, חשוב לבחור נכון מעצבת מוכשרת, מנוסה ובעיקר אשת מקצוע אשר יודעת להתחבר לכל לקוח ולקוחה.

פתח תקווה, שמכונה גם "אם המושבות", היא אחד הישובים הוותיקים ביותר בארץ, ובמקביל זוכה לתנופת התחדשות באזורים רבים. השילוב בין ישן לחדש מאפיין גם את המראה של העיר שמספר תושביה כבר חצה את רף הרבע מיליון תושבים. בהתאם, עיצוב פנים בפתח תקווה איכותי באמת מושפע מצד אחד ממוטיבים קלאסיים ועל זמניים, ומצד שני מטרנדים עכשוויים שכדאי מאוד להכיר אותם. אודליה ברזילי אמונה על חיבור בין אלמנטים מרשימים שיוצרים שפה עיצובית ייחודית ובעיקר בית המשקף את אופי בני האדם שחיים בו.

השירותים שמספקת מעצבת פנים בפתח תקווה

* עיצוב דירות מגורים – עיצוב הן לבתים חדשים והן למרחבי מגורים קיימים שהגיע הזמן לרענן אותם. העיצוב מבוסס על הצרכים, הרצונות והחלומות של האנשים החיים בבית, ומתרגם את הבחירות שלהם להחלטות מדויקות ומוצרים ספציפיים.

* תכנון שיפוצים מקיפים – תכנון שיפוץ תוך התייחסות למסגרת התקציב וצמצום משך זמן העבודות למינימום האפשרי.

* עיצוב מסעדות, בתי קפה וברים – ועסקים נוספים, בדגש על ניצול מיטבי של השטח הקיים ועל יצירת אופי ייחודי בהתאם להעדפות של בעל או בעלת העסק.

* תכנון משרדים – תכנון פונקציונלי ואסתטי שהופך כל משרד לסביבת עבודה מטופחת, נעימה ומרשימה, ולכן גם לכזו שמושכת עובדים איכותיים.

הטרנדים החמים ביותר של עיצוב פנים בפתח תקווה

* בטון מוחלק – חומר גלם בעל מראה תעשייתי שהפך לפופולרי מאוד, הן כחיפוי לרצפה והן כחיפוי לקירות. עוד חומר גלם שמסייע לייצר מראה טבעי הוא ברזל ואפילו ברזל "חלוד" המתאפיין בגוונים אדמדמים ייחודיים (וכמובן אינו חלוד באמת). כמו כן, גם פריטים מנחושת יכולים להשתלב מצוין בעיצוב מסוג זה.

* דפוסים גיאומטריים – יכולים לבוא לידי ביטוי בטפט מודרני (ואפילו תלת ממדי), ובשלל דרכים המושכות את העין ומייצרות עניין.

* רצפת רטרו – הכמיהה לפשטות שאפיינה את החיים בעבר, בתוספת הססגוניות של האריחים המאוירים היא הבסיס לטרנד רצפות הרטרו.

* רהיטים בקווים רכים – ספות מעוגלות ומחבקות, שולחנות אובליים, ובאופן כללי רהיטים שאינם נוקשים אלא זורמים בנינוחות ומשרים אווירה של שלווה.

* צמחיה – הערים הגדולות ובהן פתח תקווה צומחות בקצב מהיר, והשטחים הפותחים מתרחקים ומתמעטים. את החיבור לטבע אפשר לייצר גם בתוך מרחבי המגורים, עם עציצים מסוגים שונים – אדניות במרפסת, עציצים תלויים בסלון, צמחי תבלין במטבח ועוד.

תהליך מדויק ומוקפד – בדרך לשביעות רצון מרבית

שירותיה של מעצבת פנים בפתח תקווה מספקים כאמור תועלת רבה, גם עבור לקוחות מהמגזר הפרטי וגם עבור לקוחות מהמגזר העסקי. אודליה ברזילי הינה מעצבת פנים ואדריכלית שחיה ונושמת את התחום מאז היותה ילדה ובמשך 17 שנים כאשת מקצוע. כל תהליך עיצוב הפנים שהיא מובילה מתאפיין בקשב מלא ללקוחות שהתכנון נועד לשפר את חייהם, ביכולת לייצר אופי מובחן לכל חלל בהתאמה מדויקת לצורך שהוא ממלא וכן בזמינות גבוהה. בנוסף מקפידה ברזילי על תשומת לב מרבית לכל פרט ופרט, ועל יישום מדויק של ההחלטות המתקבלות בשלב התכנון – בדרך לשביעות רצון מקסימלית.

התאמה מדויקת לכל אדם

עיצוב פנים בפתח תקווה יכול כאמור להישען על מגוון טרנדים עדכניים וגם על גישות קלאסיות שתמיד יש להן מקום בכל בית. בכל מקרה המפתח העיקרי למקסימום שביעות רצון הוא התאמה מושלמת לאישיות של בני האדם שחיים באותו מרחב. זו גם המומחיות של אודליה ברזילי – למפות במדויק את הרצונות, הצרכים והחלומות של הלקוחות, ולתרגם את הידע הרחב שצברה במהלך 17 שנות קריירה לתוכנית שתספק מענה מיטבי.

השאירו פרטים עכשיו ואחזור אליכם בהקדם!

סטיילינג לבית

סטיילינג לבית

הום סטיילינג לבית בדיוק כמו באופנה, גם בעיצוב פנים ישנם טרנדים עדכניים יותר ופחות אשר משתנים עם השנים – וכן, כמו רענון המלתחה שלכם, גם

לקריאה נוספת »
עיצוב פנים

עיצוב פנים

עיצוב פנים לבית מקום המגורים שלנו הוא המקום שכנראה נבלה בו את רוב זמנינו וניצור בו זכרונות חשובים, לכן, החשיבות של בית מעוצב היטב משתרעת

לקריאה נוספת »
עיצוב מטבחים

עיצוב מטבחים

מעצבת מטבחים בעולם בו האוכל לוקח חלק חשוב ומשמעותי בחיינו, בין אם אנו אוהבים לאכול בחוץ או להתפנק עם אוכל ביתי, המטבח הוא אחד האזורים

לקריאה נוספת »
עיצוב דירות קבלן

עיצוב דירות קבלן

עיצוב דירת קבלן קטנה במדינה קטנה אך צפופה כמו ישראל דירות חדשות נבנות בכל יום, אמנם, כאשר קבלנים בונים בנייני דירות מרובים ובעיקר, כאשר אותם

לקריאה נוספת »

עיצוב בתי יוקרה

רמת החיים במדינת ישראל נמצאת במגמת עלייה מתמדת. אחת ההשפעות של מגמה מבורכת זו היא הגידול במספרם של בתי היוקרה. אם פעם ניתן היה לראות

לקריאה נוספת »