מעצבת פנים בכפר סבא

מעצבת פנים כפר סבא

בעידן שבו כולנו, או לפחות רובנו, מבלים זמן רב בבית, כדאי להפוך את מרחב המגורים לנעים במיוחד. מרכיב אחד של חיים טובים באמת הוא פונקציונליות מרבית, כלומר דירה המותאמת להרגלים של האנשים שחיים בה ועוזרת להם לממש כל רצון בפשטות. מרכיב שני הוא אסתטיות, ואותו חשוב להביא לידי ביטוי בכל פריט ואלמנט ובכל חלל. זוהי גם המהות של שירות מעצבת פנים בכפר סבא ובפרט אצל אודליה ברזילי המתרגמת ניסיון של 17 שנים ומחויבות מלאה לכל לקוח לעיצוב פנים מדויק ומרשים.

רמת החיים הגבוהה שמאפיינת את כפר סבא במאה ה-21 מייצרת רף ציפיות גבוה. בהתאם, בכל מקרה שבו רוצים לשכור שירותי מעצבת פנים כפר סבא , כדאי גם להשקיע זמן ומחשבה בבחירת אשת המקצוע המתאימה לכם ביותר- וגם להיערך נכון לתהליך. אודליה ברזילי עוסקת בעיצוב ובאמנות מאז שהיא זוכרת את עצמה, ובמשך 17 השנים האחרונות עושה זאת באופן מקצועי וזוכה להערכה רבה מצד לקוחותיה המגוונים.

מתי כדאי במיוחד להיעזר בשירותיה של מעצבת פנים בכפר סבא?

* דירה חדשה – רכישת דירה בכפר סבא מחייבת השקעה כספית גבוהה. למרות זאת, כדאי מאוד להשקיע סכום נוסף בעיצוב מקצועי, על מנת לנצל באופן מיטבי את שטח הנכס ולהפוך את הדירה לכזו המספקת נחת מרבי בכל שימוש ובכל רגע.

* שיפוץ מקיף – בית ישן בכפר סבא יכול להפוך לבונבוניירה של ממש, בתנאי שהשיפוץ שלו מבוסס על תכנון מדויק, שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש ועל בקיאות מקצועית.

* עיצוב קיים מיושן ועייף – אם המראה הנוכחי של הנכס כבר התיישן, ואתם לא באמת חווים ממנו סיפוק, ניתן לשדרג את העיצוב גם בלי שיפוץ נרחב ואפילו בלי הוצאה כספית גבוהה מדי, אלא בזכות ארגון מחדש של החללים והזרקת חיים חדשים בכל אחד מהם על בסיס נגיעות מדויקות.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני שמתחילים?

* פתיחות – התוצאות הטובות ביותר הן אלה שמותאמות אליכם באופן מושלם. כדי להגיע אליהן, מעצבת הפנים מביאה לידי ביטוי יכולות קשב גבוהות. החלק שלכם הוא לשתף באופן גלוי כל רצון, צורך, חלום וגם חשש, כך שהדיאלוג יהיה אפקטיבי, והבית שלכם יזכה לעיצוב פנים אופטימלי.

* מסגרת תקציב – תהליך עיצוב פנים נדרש להתבצע בתוך מסגרת תקציבית, וחשוב לדעת מהי לפני שמתחילים. מומלץ לבחון היטב את האפשרויות הקיימות בכדי לא לגלות באמצע התהליך שנוצר מחסור במשאב חיוני זה.

* חופש – בעידן הנוכחי האפשרויות לעצב בית הן כמעט אינסופיות. גם מבחינת סגנונות העיצוב (מודרני, היי-טקי, כפרי, רטרו, אקלקטי, תעשייתי ועוד), גם מבחינת החומרים וגם מבחינת הפריטים הספציפיים שמקנים לכל חלל את המראה ואת האישיות. כדאי מאוד לנצל את החופש כדי ליצור מרחב מגורים שמשקף את מי שאתם ואת החיים שהינכם רוצים באמת.

דיאלוג מעמיק, תכנון מדויק, יישום מוקפד

שירותיה של מעצבת פנים בכפר סבא כוללים 3 מרכיבים עיקריים: הראשון שבהם הוא דיאלוג פתוח, נרחב ומעמיק עם האנשים שחיים בבית, כדי להבין מה הם רוצים, על מה הם חולמים, מה חשוב להם וכו'. השלב השני הוא תכנון מדויק שנשען על המידע שעלה בדיאלוג ועל היכרות עם שפות עיצוביות רלוונטיות. השלב השלישי הוא יישום מוקפד של התוכנית, תוך השגחה צמודה על כל שלבי התליך. אודליה ברזילי עזרה לאנשים רבים בכפר סבא, ובערים נוספות, להגשים חלומות – בזכות קשב מלא, מחויבות אמיתית, תשומת לב לכל פרט ופרט ומקצוענות ללא פשרות.

שקיפות מלאה, הסברים סבלניים ומקסימום זמינות

כדי לעמוד ברף הציפיות הגבוה, שירותי מעצבת פנים כפר סבא חייבים להתאפיין קודם כל בזמינות מרבית שמקנה תחושת ביטחון ללקוחות. מאפיין הכרחי נוסף הינו שקיפות מוחלטת, שתורמת כמובן גם היא לאמון שנוצר בין אשת המקצוע לבין בני האדם שרוצים לשנות את הבית שבו הם חיים ואת חייהם באופן כללי. מרכיב שלישי הינו הסברים סבלניים וברורים, בגובה העיניים, לכל שאלה ובקשה, כדי שתוכלו לדעת מהן האפשרויות לגבי כל בחירה, מהם היתרונות והחסרונות של כל אופציה, ובאופן כללי מה מצפה לכם. עם אודליה ברזילי אתם יכולים לסמן V על כל הסעיפים הנ"ל, וגם על בקיאות מקצועית מעמיקה ויחס חם לכל לקוח ולקוחה.

השאירו פרטים עכשיו ואחזור אליכם בהקדם!

סטיילינג לבית

סטיילינג לבית

הום סטיילינג לבית בדיוק כמו באופנה, גם בעיצוב פנים ישנם טרנדים עדכניים יותר ופחות אשר משתנים עם השנים – וכן, כמו רענון המלתחה שלכם, גם

לקריאה נוספת »
עיצוב פנים

עיצוב פנים

עיצוב פנים לבית מקום המגורים שלנו הוא המקום שכנראה נבלה בו את רוב זמנינו וניצור בו זכרונות חשובים, לכן, החשיבות של בית מעוצב היטב משתרעת

לקריאה נוספת »
עיצוב מטבחים

עיצוב מטבחים

מעצבת מטבחים בעולם בו האוכל לוקח חלק חשוב ומשמעותי בחיינו, בין אם אנו אוהבים לאכול בחוץ או להתפנק עם אוכל ביתי, המטבח הוא אחד האזורים

לקריאה נוספת »
עיצוב דירות קבלן

עיצוב דירות קבלן

עיצוב דירת קבלן קטנה במדינה קטנה אך צפופה כמו ישראל דירות חדשות נבנות בכל יום, אמנם, כאשר קבלנים בונים בנייני דירות מרובים ובעיקר, כאשר אותם

לקריאה נוספת »

עיצוב בתי יוקרה

רמת החיים במדינת ישראל נמצאת במגמת עלייה מתמדת. אחת ההשפעות של מגמה מבורכת זו היא הגידול במספרם של בתי היוקרה. אם פעם ניתן היה לראות

לקריאה נוספת »