איפה אתם עובדים? פתרונות שונים לעמדת עבודה מהבית

העומס והלחץ בכבישים גורם לאנשים רבים לרצות לעבוד מהבית. מחקרים מראים שהעומס בכבישים ילך וייגבר ובשנת 2028 יהיה קשה ביותר להתנייד ממקום למקום. מי שזה מלחיץ אותו במקום להילחץ שיתחיל לתכנן עמדת עבודה מהבית

רבים חולמים על עבודה מהבית. לפזר את הילדים בבוקר למסגרות, להכין לעצמכם כוס קפה ולהתיישב לעבוד. האם יש לכם מקום לפינת עבודה בבית? איך מייצרים פינה כזאת שתהיה נעימה ויעלה לעבודה? ואיך כדאי לנצל חללים שונים בבית לטובת עמדות עבודה.
העומס והלחץ בכבישים גורם לאנשים רבים לרצות לעבוד מהבית. מחקרים מראים שהעומס בכבישים ילך וייגבר ובשנת 2028  יהיה קשה ביותר להתנייד ממקום למקום. יותר ויותר אני שומעת על אנשים שמבקשים מהבוס יום או יומיים של עבודה מהבית.
ראשית, חשוב להבדיל ולהבין מה הצרכים שלכם. אם אתם עצמאים שעובדים מהבית בכל ימי השבוע ללא ספק אתם צריכים פינת עבודה שתכלול שולחן מרווח, תאורה נכונה, מיזוג אוויר (חימום קירור) אחסון  לניירת  וקלסרים, מקום למדפסת, וכיסא עבודה נוח.   אך אם אתם עובדים יום אחד בשבוע מהבית אולי יספק אתכם לשבת עם המחשב הנייד על האי במטבח, או פינה בחדר שינה.  ייתכן מאוד שגם אם התנאים לא יהיו אידאלים מבחינת נוחות, השקט המיקוד והריכוז ללא רעשי הרקע מסביב יעפילו על עניין הנוחות.
האידאלי ביותר – המשרד הביתי

חדר עבודה יפה, נח ומעוצב. אזור מוגדר בבית שמוקצע לפינת עבודה סגורה מרעשים ומכילה את כל מה שחשוב לפינת עבודה, כמו כן מתאים גם לקבלת לקוחות בבית.
משרד הביתי
המשרד הביתי. תכנון ועיצוב – שרה ונירית פרנקל. צילום איתי בנית 
 
המסדרון הביתי

בבתים רבים המסדרון יכול לשמש כאזור עבודה. שטח "מבוזבז" שלחלוטין ייתן מענה למשרד ביתי  או יכול לתת מענה עבור הילדים שרוצים להכין שיעורי בית ובכך להוציא את המחשב מחדר השינה של הילדים.
 מסדרון שהוא פינת עבודה
ניצול של מסדרון לטובת שולחן עבודה. תכנון ועיצוב ניצן הורביץ . צילום עודד סמדר 
חדר השינה

אם את רב הבגדים שלכם אחסנת בחדר ארונות, תוכלו לייצר פינת עבודה בחדר שינה. מראה יפה ונקי המשלב פתרון פרקטי. דלתות נשלפות לפתיחה וסגירה. אם חשקה נפשכם באופציה כזאת, דאגו לעשות הכנות מתאימות לחשמל ותאורה. היתרון הגדול בחידה כזאת היא שברגע שסיימתם לעבוד סגרתם את דלתות הארון  וחדר השינה חוזר לקבל מראה נקי מחוטי חשמל, מחשב, וקלסרים. אחרי הכל לחדר שינה אנחנו מגיעים בסוף היום ורוצים קצת שקט בעיניים ולא עומס של חיי היומיום.
אולי באזור  המדרגות?

אזור נוסף שלא מנוצל בבתים הוא האזור "שליד המדרגות" לרוב זה אזור שנערמים בו מזוודות, אופניים וכל דבר שאין בו שימוש יומיומי. האם חשבתם לנצל אזור זה כאזור  עבודה?  ניתן למקם מתחת למדרגות את המזוודות, ארגז כלים וכו'… ולסגור בנגרות יפה. ובשטח שנוצר ליד למקם שולחן עבודה.
 פינת עבודה בעליית המדרגות
אודליה ברזילי. צילום שירן כרמל 
 מדפים תלוים
אודליה ברזילי. צילום שירן כרמל 
אוהבים להיות במרכז?

פעמיים רבות אני שומעת מלקוחת שחשוב להם לעבוד במרכז הבית. מעיין הרגשת שליטה על כל מה שקורה.  בשעות הבוקר והערב המאוחרות האזור שקט ונוח לעבודה. בדיוק כמו בחדר שינה, היום ניתן למצוא פתרונות יפים ונוחים לשימוש דווקא באזור המטבח. דלתות שנסגרות לחלוטין ומסתירות אחריהן שולחן עבודה ואחסון.
ומה לגבי המטבח? כדאי, אם אין לכם נטייה להשמנה

מחשב נייד במטבח יכול להיות פתרון זמני קל ונוח.  אלא, אם אתם כמוני, שבכל יום אני חושבת לעצמי "שהלוואי והכל בחיים שלי היה קל כמו להשמין" . אם אתם אוהבים לאכול הייתי פחות ממליצה למקם את שולחן העבודה במטבח. הגישה הקרובה למקרר , או לכלי העוגיות אולי יעזור לריכוז אך פחות יחמיא לפיגורה… אם כבר החלטתם למקם שם את שולחן העבודה במטבח לפחות כדאי שתכינו לידכם מראש ערמה גדולה של גזרים ומלפפונים.
 אי במטבח שמתפקד כפינת עבודה
ניגא שף פור הום – צילום איתי אברון
איפה אתם עובדים 553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שרה ונירית פרנקל... מעולה!!!

באמת יפהפה שרה ונירית פרנקל
שטח סגור-לא סגור. מקסים.

המלצות נוספות
בודק...